برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ما با هم

رشد تو و تحول من.....

1390/2/12 9:11
نویسنده : ندا
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوچگل مامانی .میخوام برات از حال هوای خودم بگم وقتی داری توی دلم رشد میکنی. نی نی صبحها که از خواب بیدار میشم یه چیزی مثل گردو اون گوشه زیر دلم سمت راست سفت میشه و تیر میکشه اوایل حس درد میکردم ولی الان اگه این حالت پیش نیاد نگران میشم چون میدونم این درد یعنی:مامان منم بیدار شدم .

این روزا تمام مسئولیت و کار خونه افتاده گردن مج .بیچاره عشقم خسته میشه ولی چیزی نمیگه.منم کلی بد اخلاق شدم .دست خودم نیست نمیخوام بد اخلاقی کنم ولی واقعا حالم بده .گرسنه ام میشه ولی میلی به خوردن ندارم وقتی ام که میخورم کلی دل درد و معده درد میگیرم.گریه

دوست دارم و بخاطر مج و تو نی نی تحمل میکنم.شاید من مامان خوبی برات نباشم ولی باید قدر مج رو بدونی اون بهترین بابای دنیا میشه .هیچ وقت اذیتش نکن نی نی .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الهام
12 اردیبهشت 90 9:59
سلام عزیزم
واقعا بهت تبریک میگم
ناراحت نباش منم مثل شما بودم-خیلی زود رنج شده بودم خودم از این بابت ناراحت بودم ولی خدا رو شکر دیگه دارم درست میشم این چیزا مخصوصا اوایل حاملگی طبیعیه
به منم سر بزن خوشحال میشم
اگر دوست داشتی خبر بده تبادل لینک کنیم


سلام عزیزم .مرسی از لطفت .منم خیلی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ما با هم می باشد