برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ما با هم

خدایا من و مج ازت ممنونیم بخاطر تمام مهربونیات

1390/2/11 13:11
نویسنده : ندا
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من ندا هستم .من و مج 2سال 7 ماهه که داریم توی خونه بنفشمون زندگی میکنیم .قلب

دقیقا شب 29 فروردین بود که رفتیم آزمایشگاه نوبل ومن آزمایش دادم .من نمیخواستم تنهایی جواب  آزمایشو ببینم برای همین سریع از متصدی آزمایشگاه گرفتم واومدم تو ماشین .منو مج قلبمون تو دستمون بود از هیجان ولی بازم بازش نکردیم تا اینکه رسیدیم روبروی ساختمان 67 اونجا نگاه کردیم دیدیم بتا 94.7 شده ... من فقط اشک میریختم و مج پیاده شد و اومد سمت من داد میزد بابا شدم و اشک میریخت .خیلی لحظات لذت بخشی بود نی نی خوشگلم .

بعدش منو بابا مج رفتیم رستوران آتایار وجشن 2 نفره گرفتیم .یادت باشه من اسکندر خوردم و مج کباب لقمه ایی .

خاطره اولین حضورتو نوشتم تا بدونی چقدر برای وجودت و حضورت خوشحال شدیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هلیا
11 اردیبهشت 90 13:17
خیلی خوب و با احساس شروع کردی به وب نوشتن همینطوری ادامه بدی اشک همه رو در میاری
انشااله قدمش مبارک و خیر باشه و سالم و سلامت در پناه قرآن و خدا. میبوسمت مواظب خودت باش
سارا


سارای عزیزم مرسی که به ما سر زدی ونظر دادی .بازم بیا پیش ما.میبوسمت عزیزم
مامان ابوالفضل
11 اردیبهشت 90 16:46
خیلی خوشحال براتون
همیشه خوش باشین
هم وبلاگ و هم خبر نی نی دار شدن مبارک


مرسی عزیزم - میبوسمت
مامان مهسان
11 اردیبهشت 90 16:48
سلام .خانومی خیلی قشنگ شروع کردی .ایشاا.. به سلامتی این 9 ماهرو بگذرونی


مرسی عزیزم ممنونم از محبتت
ATeNa
11 اردیبهشت 90 19:56
سلام عزیزممممم
مرسی که اومدی پیشمون .
ایشااالله نی نی خوشملت زود و سالم بپره بخلتتتتتتتتت


سلام آتنای خوبم .مرسی عزیزم
سمیه
12 اردیبهشت 90 7:55
سلام مامان
من هم بهت تبریک می گم امیدوارم که هر دو نفرتون صحیح و سالم باشین و روزی برسه که عکس کوچولوتو تو وبت بزاری عزیزم برای من هم خیلی دعا کن که طعم شیرین مادر شدن رو بچشم به وبلاگ من بیا


سلام سمیه جون - مرسی بخاطر خوبیات - برات از خدا بهترینهارو میخوام
sahar
12 اردیبهشت 90 10:29
سلام تبریک می گم
منم واست خوش حال شدم
یه عالمه بوس واسه نی نی ناز


مرسی عزیزم ممنونم از محبتت
atefeh
22 اردیبهشت 90 23:19
elahiiiiiiiiiiiiiii che naziiiiiiiiiii
دیبا
12 خرداد 90 23:57
سللللللللللللام تبذیک2
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ما با هم می باشد