برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ما با هم

بخاطر تو موچولو....

1390/2/12 10:23
نویسنده : ندا
388 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی من کارمو خیلی دوست داشتم و دارم و از همه چیزش خیلی راضیم ولی بخاطر اینکه این اواخر شبا حالم خیلی بد میشه و دیر میخوابم صبحها خیلی با ناراحتی بیدار میشم و دوست دارم بازم بخوابم .مج وقتی دید شرایطتو گفت استراحت کنی بهتره و منم میخوام از اواخر هفته دیگه شرکت نیام .من به خونه موندن عادت ندارم نمی دونم چطور میگذره تو خونه ولی مجبورم بخاطر آرامش تو و خودم .

نی نی من و مج خیلی دوست داریم قول بده تو هم نی نی گلی باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانی جون
12 اردیبهشت 90 11:42
سلام.به امید خدا این ماه های اول رو رد کنی ماه های آخر برات خیلی جالب میشه با هر حرکتش عشق میکنی


سلام عزیزم .دعا کن به سلامتی بگذرن زودتر این ماهها خیلی اذیتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ما با هم می باشد