برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ما با هم

آخ جون

1390/3/29 17:44
نویسنده : ندا
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ما اومديم

ني ني خوشكل من ديگه مامانشو اذيت نمي كنه قربونش برم اينقدر ني ني خوبي شده

وقتي ني ني آرومه منم ديگه تهوع ندارم و اصلا معدمم درد نداره ديگه خدارو شكر

مج هم خيلي خوشحاله قربون ني ني و باباي خوبش بشم من كه اينقدر هواي منو دارن. ازاين به بعد بيشتر ميام چون حالم بهتره راستي من 90/3/31 ميرم واسه آزمايش هاي اصلي مثل غربالگري ... بايد ببينم دكتر چي ميگه.

همتونو دوست دارم و مرسي كه به ما سر ميزنيد خاله هاي ني ني

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

منا مامان فینگیلی
30 خرداد 90 10:54
سلام مامانی
نی نی من و شما چند روز با هم اختلاف دارند
امیدوارم نی نیتون به سلامت به دنیا بیاد
با اجازه من لینکتنون میکنم که بیام و احوال نی نی را بپرسم


سلام منا جون ني ني گلت رو ميبوسم مرسي كه به ما سر زدي
منم شما رو لينك كردم.
مامان الهام
30 خرداد 90 12:07
سلام عزیزم
خدا رو شکر که همتون خوب و سرحالید


مرسي الهام جونم كه به ماسرميزني .ني ني به خاله نازش سلام ميرسونه
سارا
30 خرداد 90 15:57
سلام ندا جون من بازم اومدم پیشت آخه تو اولیننفری بودی که واسه تولد وبم اومدی پیشم می خوام لینکت کنم عزیزم بگو با چه اسمی عزیزم هفته دهم بارداریت مبارکککککک


سلام سارا جون.مرسي از لطفت عزيزم
http://www.ned.niniweblog.com/اين آدرسم هستش واينم اسم من و تو و نی نی قشنگمون
بازم ممنونم ازت مهربونم
منا مامان فینگیلی
1 تیر 90 10:00
سلام مامان ندا
خوبی مامانی؟نی نی چطوره دیگه اذیتت که نمیکنه؟
یه سوال داشتم تست غربالگری چیه؟دکتر واسه من تو هفته 15 آزمایش بررسی سلامت جنین را نوشت که گفت اگه دوست داری انجام بده اما چیزی در مورد تست غربالگری نگفت و منم نشنیدم ؟؟؟


سلام عزيزم تست غربالگري يه نوع آزمايش خون هستش كه احتمال سندرم هاي جنين رو مشخص ميكنه و همراه با اون سونوگرافي به نام nt انجام ميشه .اين آزمايشها دوبار انجام ميشه يه بار بين هفته هاي 11تا13 وبعدي 13تا16 .اگر احتمالات زياد بودند ميفرستند آمينوسنتز كه ايشالا هيچ كسي نره و به اون مرحله نرسه
اين بود اطلاعات من-ببخشيد عزيزم اگه بدتوضيح دادم از دكترت كامل بپرس
كاكل زري يا نازپري
3 تیر 90 20:27
اشاالله نيني خوشكل به دنيا بياد. ما هم تازه به جمع شما پيوستيم به ما هم سر بزنيد


خوش اومدي عزيزم .
منا مامان فینگیلی
6 تیر 90 11:17
سلام ندا جون
مرسی از توضیحاتت خیلی هم مفهوم و خوب بود
دکتر واسه من سونوی ntنوشت اما گفت هفته 13 انجام بده و آزمایش سندرم جنین را در هفته 15 انجام دادم اما الان دکترم رفته مسافرت و نوبت بعدی من 18 تیره و چیزی در مورد سری دوم آزمایشات به من نگفته !!!!
نتیجه آزمایشت چی شد مشکلی که نداشتی؟
مامانی تنبل شدی ها زودتر بنویس

سلام عزيزم اين هفته ميرم آزمايش و جواب هر چي شد مينويسم براتون.ببخشيد دير به دير ميام
فاطمه
6 تیر 90 16:41
سلام نداجون.خوشحالم از اینکه این روزا رو بدون درد پشت سر میذاری و امیدوارم از این به بعدم بتونی بدون هیچ دغدغه ای به نی نیت فکر کنی...


ممنونم مهربونم
ندا مامان ابوالفضل
10 تیر 90 19:20
سلاممممممممممم خوشحالم که حالت خوبه امیدوارم هر روز بهتر دیروز باشی و نی نیت سالم باشه من خیلی وقته که لینکت کردم
مامـان آتـیـن
11 تیر 90 12:21
خدارو شکر که حالت خوبه ... سه ماهه دوم راحت ترین دوره بارداریه ازش لذت ببر
منا مامان فینگیلی
14 تیر 90 10:29
سلام مامانی
کوجایی شوما؟نگرانت شدم عزیزم


سلام عزيزم ببخشيد يكم سرم شلوغ شده ولي به زودي ميام واز خودم و ني ني براتون ميگم
مامان ماهان عشق ماشین
28 تیر 90 19:06
سلاممممممممممم خوشحالم که حالت خوبه امیدوارم هر روز بهتر دیروز باشی و نی نیت سالم باشه
منا مامان فینگیلی
29 تیر 90 9:24
نداااااا کجایییییییی؟
سپيده
22 اسفند 91 15:07
سلام آجي شايد من رو بشناسي سپيده ام عاشق خودت و برسامم دوستون دارم يه عالــــــــــــــــــــــــــــــــمه برسام رو جا من ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ما با هم می باشد